måndag 19 oktober 2009

nu är jag frisk. tror jag..
back to work.

i lördags sov jag över hos min syrra michaela, för att jag skulle sitta barnvakt åt hennes son oliver från söndag morgon till på kvällen. det var mys! jag älskar oliver. han är världens finaste unge.
han är inte som andra ungar. han är så snäll och lätt att ha att göra med.
bra för mig. jag böt min första blöja någonsin, och fyra-fem till :D -stolt-

imorgon ska jag till min andra syrras jobb, sun studio, och lämna röstprov.
sun studio är ett dubbningsföretag som dubbar bl.a tecknade filmer.
så eventuellt kanske jag kommer få vara en röst i någon kommande film framöver.. man vet aldrig.
lite smånervöst..



världens finaste systerson
oliver



världens finaste hund
oktober-flip

Kommentarer
Postat av: yen

fan va kul o dubba en film. gOo!

Postat av: MarieAngel

Jag läser din blogg varje dag, jag tycker det är kul att följa dig eftersom jag känt dig ett antal år...och så gillar jag att du skriver precis som du känner...något som jag kanske inte alltid törs.

Kramiz

2009-10-20 @ 10:13:09
URL: http://marieangsel.blogg.se/
Postat av: vannie

gud vad söt han är <3 fina bebisen

2009-10-21 @ 23:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback