lördag 10 oktober 2009

ingen svininfluensa.
jag kan däremot mycket väl ha haft det, men att det gått bort av sig själv.
idag vaknade jag istället av min sprängande huvudvärk. kunde inte gå upp ur sängen förren klockan två.
migrän-deluxe.
vid 18 kunde jag inte längre stå ut, och ringde mamma som bad pappa åka över med lite migräntabletter. nu verkar det vara lugnt. pjuw..

jag får dock sån jävla ångest av att vara sjuk såhär länge. jag är inte kapabel till att göra någonting.
jag känner hur allt jag äter bara sätter sig överallt på kroppen och jag känner mig som en fet kossa. :(
kommer väl förhoppningsvis komma tillbaka till jobbet på måndag. då jävlar ska jag motionsgå med vovvarna och inte slögå ett skit.

nu ska jag gosa ner mig i flip.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback